Regal personalitzat pel dia del pare

Amb l’arribada de la primavera, arribarà també el dia del pare. Si enguany voleu sorprendre’l de veritat a la vostra parella amb un regal creat exclusivament per a ell, que manifesti l’important que és per a tu i els teus fills o filles, nosaltres, des de l’Estudi Xevidom, et proposem que li regalis una il·lustració d’estil realista que no pot fer ni podrà fer mai, la IA. En Xevidom (il·lustrador des de fa 30 anys) amb el seu estil elegant i inconfundible, et dibuixarà a tu i a ell i a la teva família de forma que el sorprendràs de veritat!

Així doncs, posa’t en contacte amb info@xevidom.com o al 677630794 i et passarem tota la info que necessitis per poder començar el teu encàrrec. Penseu que en Xevidom, l’il·lustrador és un referent a la comarca i fa molt bé la seva feina. Cada encàrrec que rep, se l’agafa seriosament i inverteix el seu temps perquè quedi un bon resultat per al client o clienta. Serà un regal pel dia del pare, dibuixat exclusivament per a tu, des de zero. No fem servir IA, perquè quedi clar. Creiem que la IA, sempre fa els dibuixos o caricatures d’una determinada manera, tots són iguals, i els fa sense ganxo i en minuts, això no és una cosa per valorar, el temps en el qual es tarda a fer una feina. Si està feta ràpid no té cap sentit i no té gens de sentit que la caricatura o la il·lustració la faci una màquina.En Xevidom hi posa el temps necessari perquè el resultat sigui diferent i únic. Cada il·lustració o caricatura que crea és única i feta expressament per aquella persona. No us deixeu enlluernar per la IA. Som molts il·lustradors i il·lustradores que vivim dels encàrrecs per a particulars.

Si escolliu fer aquesta il·lustració personalitzada per regalar a la vostra parella com a regal original pel dia del pare, us prometem que la sorpresa hi serà segur perquè no és un regal comú, que tingui tothom. És un regal creat expressament per a ell, un regal que amb el temps guanyarà encara més valor, que no pas una creació amb IA. Envieu-nos fotos de tota la família i farem una primera proposta en esbós. Aquesta proposta us la passarem per si calgués fer algun canvi o aportar més informació a la il·lustració. Us hem de dir que farem tots els canvis que siguin necessaris per tal que quedeu a gust amb el resultat (ah i una cosa molt important, els canvis, siguin els que siguin, ja van inclosos amb el preu). Sigueu imaginatius i imaginatives i demaneu el nostre regal tan original pel dia del pare perquè no pot ser més creatiu i més genial. Podem fer la vostra làmina de dues maneres: o bé, digital o bé en aquarel·les. En els dos casos, és feta a mà, el que canvia és la tècnica. Si fem la làmina en original, us passaríem un arxiu perquè el pogueu portar a qualsevol copisteria perquè l’imprimeixin (nosaltres us diríem quin paper els hi heu de demanar, perquè quedi bé). Si la voleu feta en aquarel·la, rebreu la làmina a l’adreça que ens indiqueu, via missatger.

Així doncs, aquestes són les nostres propostes des de l’estudi Xevidom, com a regals originals pel dia del pare. Contacteu-nos i us informarem ràpidament.

ES
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. CONFIGURAR   
Privacidad